+420 703 355 331

Nejčastější dotazy

1. Jaká je provozní doba přepravní kanceláře? Provozní dobu a umístění přepravní kanceláře upřesníme během listopadu. Otevřená bude od 1.12.2018.

2. Kde najdu jízdní řády? Nové jízdní řády jsou již k dispozii našich internetových stránkách.

3. Musím zakoupit novou čipovou kartu, když již mám čipovou kartu LIGNETA? Pokud již vlastníte naši čipovou kartu, tak ji budete moci použít i na MHD Sokolov. Nově zakoupená čipová karta MHD Sokolov půjde také použít na všech spojích společnosti LIGNETA.

4. Bude potřeba na čipovou kartu fotografie ? Čipová karta LIGNETA je přenosná a bez fotografie.

5. Když mám nabitou čipovou kartu na nějaký finanční obnos a tento obnos nebude vyčerpán do 31.12.2018, tak peníze propadnou nebo budou přeneseny na novou kartu? Pokud máte přednabito na stávající kartě a částka nebude vyčerpána do 31.12.2018, tak můžete požádat vydavatele karty o vrácení zůstatku z čipové karty. U nás je tato služba bezplatná. V případě, že máte zakoupen časový lístek (mimo IDOKu) na období delší než 31.12.2018, bude Vám tento kupón po předložení dokladu o zakoupení, přehrán na novou kartu. Novou čipovou kartu LIGNETA zakoupíte v našem předprodeji.

6. Proč musíme měnit čipovou kartu za poplatek, když stávající čipová karta je ještě platná? Stávající čipová karta je platná pro společnost Autobusy Karlovy Vary (AKV) a nelze ji plnohodnotně použít u jiné společnosti. Ze stávající karty akceptujeme jen časový kupón IDOK. Tento kupón půjde zakoupit i u nás v přepravní kanceláři. Elektronická peněženka uložená na kartě platí pouze u vydavatele karty. Stávající čipovou kartu tak můžete plnohodnotně používat nadále u společnosti AKV, u nás akceptujeme jen časový lístek IDOK. Stávající čipová karta je funkční a proto nemůže být bezplatně vyměněna.

7. Přenosná karta, časové lístky a jejich přenesení. Přenosná karta je pouze pro meziměstskou dopravu, na linkách společnosti LIGNETA, při platbě el. peněženkou a v MHD Sokolov při platbě el. peněženkou.Pokud ale potřebujete na čipovou kartu nahrát časový lístek, tak tato karta musí být napersonifikovaná (naprogramována na jméno). Časové kupony nahrané na čipové kartě jsou nepřenosné.  Revizor toto kontroluje a je nutné pro ověření mu předložit osobní identifikační průkaz (např. OP). Tedy přesto, že na kartě nebude fotografie, neznamená to, že na časový kupon může jezdit neoprávněná osoba. Personifikace se provádí po předložení OP na počkání v našem předprodeji. Při zakoupení nové karty můžete současně požádat o napersonifikování a ihned můžete zakoupit časový lístek. Pokud máte na současné kartě platný časový lístek, tak Vám může být převeden na novou kartu. Při přenesení časového lístku na novou kartu musíte předložit doklad o jeho zakoupení. Bez tohoto dokladu nelze časový lístek převést. Vaše současná karta bude dále platná pro společnost Autobusy K.Vary.


Zpět