Aktuality
Upozornění pro cestující MHD Sokolovsko. Z důvodu zajištění včasné dopravy školáků byly některé ranní a související spoje od 1.9.2024 posunuty o -5 minut, aby byla zachována časová návaznost v rámci oběhů vozidel. Týká se to linek a spojů: MHD č. 3 / spoje č. 4, 35, 239, 310 MHD č. 4 / spoje č. 5, 7 MHD č. 6 / spoje č. 5, 7, 9 Jízdní řády najdete zde. |
UPOZORNĚNÍ PRO CESTUJÍCÍ MHD SOKOLOV Způsoby platby se od 1.1.2024 nemění. Nedochází ke změně čipové karty, v platnosti zůstává stávající čipová karta LIGNETA. |
Nová aplikace - SEJF 2.0 Jak probíhá první spuštění aplikace? Při prvním spuštěním aplikace je potřeba se Registrovat. Jedna z možností je, že si vytvoříte nový účet nebo pokud si nechcete pamatovat další heslo, je možnost se přihlásit prostřednictvím svého existujícího účtu přes Google, Microsoft, Facebook, Apple nebo Seznam. Po úspěšném přihlášení k účtu SEJF 2.0 je potřeba na další obrazovce udělit svůj souhlas s podmínkami užití SEJF 2.0, poté vám aplikace nabídne volbu pro aktivaci oznámení a upozorňování, požádá vás o povolení přístupu k aktuální poloze, dále vás vyzve k volbě preferovaného použití aplikace a k výběru preferovaného způsobu platby. Všechny tyto volby, kromě souhlasu s podmínkami užití, je možné později upravit v sekci Nastavení. Jak převedu zůstatek z původního SEJF účtu? Pokud aplikace SEJF 2.0 po svém spuštění zjistí, že pro daného uživatele existuje aktivní účet v původním systému SEJF, nabídne aplikace SEJF 2.0 možnost uzavření původního účtu a převedení zbylých prostředků tohoto účtu na bankovní účet daného uživatele. V případě, že se rozhodnete této možnosti využít, stačí potvrdit výzvu zobrazenou v aplikaci SEJF 2.0 k převedení prostředků a ukončení původního účtu SEJF. Pokud této možnosti nevyužijete při prvním spuštění aplikace, je možné si zůstatek převést později v sekci Nastavení. |
UPOZORNĚNÍ PRO CESTUJÍCÍ
Časový kupón (lístek) je možné zakoupit pouze v přepravní kanceláři LIGNETA MHD v Sokolově, nelze ji zakoupit u řidiče. Časový kupón je platný pouze s čipovou kartou LIGNETA, na kterou byl nahrán. Bez čipové karty LIGNETA, na které je nahrán časový kupón, je doklad neplatný. Pokud je na čipové kartě nahrán platný časový kupon, stačí po příchodu do autobusu přiložit čipovou kartu k vyznačenému místě na čtečce a budete automaticky odbaveni (vyjede jízdenka). Samotná jízdenka neslouží jako doklad o nahrání časového kupónu a nelze ji používat opakovaně.
|
Postup pro nástup s kočárkem Cestující s kočárkem může nastoupit do vozidla pouze se souhlasem řidiče. To znamená, že cestující nejdříve nastoupí k řidiči, informuje ho o nástupu s kočárkem a po souhlasu řidiče zaplatí jízdenku. Teprve poté nastoupí s kočárkem zadními dveřmi. (Řidič musí nástup kočárku odsouhlasit, neboť počet kočárků v autobuse je omezen a v případě vyššího počtu kočárků nebo invalidních vozíků, než je kapacita autobusu, by mohlo dojít k ohrožení bezpečnosti přepravovaných osob. Z důvodu obsazenosti a bezpečnosti cestujících je na uvážení řidiče, zda vezme kočárek k přepravě či nikoliv.) Před výstupem musí dát cestující znamení k tomu určeným tlačítkem o záměru vystupovat s kočárkem, aby informoval řidiče, který po zastavení autobusu v zastávce čeká, až dojde k bezpečnému vystoupení cestujícího s kočárkem. Informovaný řidič věnuje zvýšenou pozornost cestujícím při nástupu i výstupu cestujících s kočárkem. |
UPOZORNĚNÍ PRO CESTUJÍCÍ - KONČÍCÍ PLATNOST ČIPOVÉ KARTY Ode dneška / 16.09.2021/ je možné v naší
přepravní kanceláři MHD Sokolov na vlak. nádraží v Sokolově požádat o prodloužení platnosti Vaší čipové
karty o další 3 roky od datumu konce stávající platnosti. Prodloužení karty je
na počkání a stojí 75,- Kč.
|
INFORMACE TÝKAJÍCÍ SE POKUTOVÁNÍ OD REVIZORA:
Pokuta od revizora lze uhradit POUZE v přepravní kanceláři Ligneta, která se nachází v objektu vlakového nádraží ČD. V případě, že Vám přijde dopis o
neuhrazené pokutě, kterou jste již uhradili, neberte tuto upomínku na zřetel. Pro uhrazení nezaplacené pokuty použijte výhradně platbu v naší přepravní kanceláři. |
Jízdní doklad na MHD Sokolov lze uhradit pomocí : 1/ Časové jízdné na čipové kartě LIGNETA 2/ Objednání SMS jízdenky 3/ Objednání jízdenky pomocí aplikace SEJF Více informací najdete zde. |
Odbavení pomocí časového lístku IDOK Při potížích s odbavením pomocí nahraného časového kupónu IDOKu na čipové kartě předložte řidiči platný lístek o jeho zakoupení. Na základě tohoto lístku budete bez problémů odbaveni. |
UPOZORNĚNÍ PRO CESTUJÍCÍ Při opakovaném použití platební karty pouze v dopravě nemusí být karta z bezpečnostních důvodů nastavených Vaší bankou funkční, lze ji opět zprovoznit výběrem z automatu nebo nákupem se zadáním PIN. |